مصاحبه آرشیو خبر ها
یوونتوس دنیلو را دوباره شكوفا خواهد كرد

یوونتوس دنیلو را دوباره شكوفا خواهد كرد

 

استقبال نه‌چندان گرم هواداران یوونتوس از خرید جدید این باشگاه در فضای مجازی باعث شده تا Tutto Juve به سراغ موریسی رامالیو مربی سابق دنیلو و الكس ساندرو در زمان حضورشان در باشگاه سانتوز برزیل برود و از او در مورد وینگرهای تدافعی یووه بپرسد.

 

 

دنیلو چند سال است كه در فوتبال اروپا حضور دارد و به خوبی با ویژگی‌ها و مختصات آن آشنا شده است. یوونتوس فرصتی عالی برای نشان دادن همان خصوصیات فنی است كه پیش از این در سانتوز و سپس در پورتو شاهدش بودیم.
او فصل گذشته عملكرد خوبی نداشت اما اطمینان دارم كه در یوونتوس به خوبی بازیابی خواهد شد. فراموش نكنید كه دنیلو بازیكن تیم ملی برزیل است و سابقه حضور در بالاترین سطح فوتبال جهان را داشته است. او تجارب ارزنده‌ای از بازی در بهترین باشگاه‌های حال حاضر اروپا را جمع كرده و همین می‌تواند بهترین امیدواری برای طرفداران تیم جدید او به حساب بیاید.
معتقدم دنیلو از یك سو نتوانست ویژگی‌های تكنیكی‌اش را در رئال و سیتی به خوبی بروز دهد و از سوی دیگر در هماهنگ شدن و سازگاری با اتمسفر و فلسفه فوتبالی این دو باشگاه موفق نبود.
عملكرد دنیلو و ساندرو در سانتوز و پورتو فوق‌العاده بود. ساندرو بازیكنی است كه حمله كردن را بیشتر از دفاع ترجیح می‌دهد و دنیلو در نقطه مقابل او. مربی یووه طبعاً در مدت باقیمانده می‌بایست دو سمت این تیم را با دنیلو و ساندرو به تعادل برساند و این دو وینگر را در یك خط قرار دهد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: